søndag 5. oktober 2008

O Jul Med Din Glede...

Å jadda, var i buttikken her om dagen, og fikk virkelig merke at vi er i Oktober, kakemennene var nemlig kommet på plass. Synes det er mye for tidlig å legge ut disse stakkars halvnakne mennene med sjokolade luer på jeg da, men MÅTTE jo selvsagt kjøpe en. Kunne ikke motstå fristelsen *ler* Egentlig burde julen begynt i slutten av November, og da mener jeg at det er da de skulle hatt kakemenner i buttikken for første gang og julenisser i hyllene. Ikke i Oktober.

Uken..Har bestått av jobb, jobb og atter jobb egentlig. Ganske tragisk, men noen må jobbe også. Skulle egentlig på IKEA med en kamerat, men har vært så utmattet så jeg måtte avlyse, heldivis er han så skjønn og grei at det forstod han:) Sånne gutter vokser ikke alltid på trær.. er litt forelska for tiden ja, men sånn er det!

Søndag: Var jeg faktisk i stallen for å hilse på Frieseren som ankom, fy søren for en sinnsykt fin hest.. Vakker lite gutt på 167 cm *ler*. Han er bare 4 år enda, så blir spennende å følge han. Er han ene som eier Riglus sin hest. Selv om denne nye hesten var knas, så er nok hjertet mitt hos Rigel. Han har fått så stor plass i hjertet mitt at det skal litt til før en ny hest kryper inn og tar halvparten av plassen. Hjertet mitt har i 12 år tilhørt Garptor og han er der enda, og det har tatt ganske så lang tid før Rigel har fått en plass.. Men nå er han der. Okay, vofsen min Lexie er jo den som er mitt hjerte nærmest da, men hun har vært der hele tiden, sammen med Garpen, selv om Garpen har vært der lengst.

Torsdag: Var jeg faktisk i stallen også, skulle se på en venninne som skulle ha ridetime med hesten sin, og siden jeg hadde Rigel absitnenser tok jeg han med meg på en leietur også. Hadde med meg Lexie også, må jo nesten ha min nydelige vofs med også. Kan ikke forsømme babyen min:) hehe.

Fredag: Kom min kjære bror hjem på perm fra militæret. Er alltid koselig at han kommer hjem igjen. Gleder meg til han er ferdig i militæret jeg.

Lørdag: Nærmere bestemt i går var jeg og resten av familien min (mammsen og broder'n) i 50 års dag til en venninne av mamma. Joda, det skal jeg si gikk vilt for seg, jeg som aldri har drukket Jegermeister i hele mitt liv, shottet en 8-9 stk og mer enn det kan jeg faktisk ikke huske, men hadde det kjekt da! Snakket faktisk med en kjekk fyr der da, men ingen er kjekkere enn Ø for tiden likevel så..haha.

Søndag: Altså i dag, jeg er så fyllasjuk dere aner ikke, jeg pleier aldri å bli det, men i dag er jeg det, er nok Jegeren! Heldigvis er jeg bare fyllasjuk og har ikke fyllaangst..hehe. Så har hatt en veldig avslappende dag foran TV'en egentlig.

We Go Together......Jeg skal på GREASE folkens!! Fy søren, jeg gleder meg så masse dere aner ikke, jeg elsker Grease, og skal faktisk få se den i musikal i Oslo. Med Maria Haukaas Storeng og Hans Marius Hoff Mittet i rollene som "Rizzo" og "Kenickie". Er så glad jeg skal at jeg har ikke ord! Selv om jeg helst skulle reist sammen med min besteste venninne (som dessverre er i Irland) så kan jeg ikke det. Men bare så du vet det AB, jeg skulle helst reist med deg! Men tro meg, jeg skal virkelig gi deg rapport fra forestillingen. Savner deg dødsmasse, og savner våre
Bad - Karma - Stable - Days.

Når man snakker om musikaler, gjett hvem som ikke fikk tak i billetter til
Les Misérables på DNS da, ja meg.. tragisk. Men fikk trøstende ord fra mamma da, for hun sa at meg og henne kunne reise til Oslo å se den i stedet en gang etter jul, og i samme slengen få med oss Mamma Mia musikalen. Så da blir det to musikaler i ett, eller to musikaler på to dager;) Mamma Mia skal jeg uansett se, for Anette Amelia Larsen skal spille rollen som Ali, og hun er venninne av Maria, og hun er såå flink å synge, så er hun så snill. Så må nesten støtte musikalene hun er med i også. Og siden jeg elsker Mamma Mia filmen og soundtracket derfra blir spilt like mye som Maria cd'en min, så kan jeg ikke annet enn å se musikalen. Og mamma som har vært fan av ABBA da hun var litt yngre enn jeg var nå, da mener jeg at hun var blodfan.. så vil jo hun også gjerne se den, hun ble like glad i filmen som jeg ble.

One Step At A Time.. med Jordin Sparks er en sang jeg har fått dilla på denne uken, synes sangen er så fin. Noen andre som synes den er fin? Noen ganger får jeg sånn skikkelig dilla på enkelte sanger, at jeg må høre dem mange ganger før jeg får dem litt ut av hodet. Så er jo musikk noe jeg ikke kan leve uten da, så har ofte dilla på forskjellige sanger.. I går var det "Hotel California" det gikk i, med Eagels..så dere skjønner, hehe.

Nei, jeg får se til å komme meg i seng, er så overlykkelig for at jeg har fri i morgen fra jobb..for denne dagen med tømmermenn har ikke vært så bra *skrattler*

See Ya

-Tjorven-

2 kommentarer:

Dublin Girl sa...

Fikk hilse på julen i helgen jeg også, skulle bare hente meg et brød og så var jeg plutselig midt i jule-land med adventskalendere (high school musical faktisk :P)og julesjokolader. Helt sykt!

Du er så heldig som får med deg alle de musikalene! Jeg skulle veldig gjerne vært med på alle sammen. Bra at det skjer "så mye" innen musikaler og sånt i Norge nå, kanskje de faktisk finner ut at de må satse mer på det og få forestillingene rundt i hele landet. Det hadde vært fint det! (og helst kan alt komme til Bergen når jeg er hjemme ;) )

Savner deg masse-masse-masse!

"Tjorven" sa...

Du aner ikke hvor masse jeg helst vil ha deg med da..og savner deg nok enda mer..

hehe, High School Musical ja, snart kommer 3eren, og skal flaut innrømme at den skal jeg se! haha.