tirsdag 21. oktober 2008

Fortsatt Svevende På En Febersky...

Hakke kommet meg på jobb i dag heller jeg, holdt sengen så godt jeg kan, virkelig. Er ikke noe kjekt å ha feber og vondt i halsen, håper at de 3 Strepsilsene jeg har spist i dag kan funke litt, ellers er det bare bullshit at det er pencilin i dem!

Her i Bergen regner det sidelengs, baklengs, opp, ned og på skrått for tiden, det kommer DET bygeværet til tider... så sånn sett er det egentlig greit å holde sengen. Lyner og tordner gjør det også, derfor jeg skriver blogg så sent, for det har gitt seg litt nå. Har litt angst når det kommer til Tor med Hammer'n.

I dag har jeg da sett Grey's Anatomy, og jammen er det spennende med episoder som henger sammen da, likte episoden som var i dag for det var liksom ikke så mange intriger mellom legene, men skikkelig lege episode liksom. Tror kanskje dere skjønner hva jeg mener. For noen ganger er jeg litt lei sytingen og ego-kjøringen og vinglekjøringen til Meredith og ego-kjøret til Christina..
Ja, jeg vet, det er bare en serie, men er lov å være engasjert fordi om. Dessuten er det mange kjekke menn å hvile øynene på:) Me Like.

Så forresten Charterfeber i dag også, og jeg blir fysisk dårlig av Svein, synes rett og slett at han er meget ekkel..men det er min mening, ser ut som det er noen damer som liker ham, så værsegod damer, jeg skal ikke ha ham i hvertfall. Denne Charterfeberen synes jeg er litt kjedelig, for er litt for mye dating osv, var mye kjekkere å se alle de harry folkene og stor familiene som var på ferie. Men helt seriøst, de to nye som kom inn i dag, to venner Lisa og Maria eller hva de nå het... kledd i like klær og begge med en helt sinnsyk latter!! Det var faktisk blond og blondere på tur (selv om hun ene var brunette).
Ikke det at jeg er noe bedre selv, men det er litt artig og se at det finnes slike originaler ute i den vide verden!

Her Var Det Mye Sminke Maria: Denne videoen må bare sees, om dere ikke har sett den da, det er innslag fra VG-Nett TV hvor Maria Haukaas Storeng viser frem innholdet i kofferten sin, er så utrolig morsomt, for hun ler så masse. Dessuten er det beundringsverdig at det går an å pakke så lite og så smart. Jeg klarer det ikke i hvertfall, om jeg skal til Oslo i 1 døgn, kommer jeg med min gigantiske trillekoffert med beauty-bag med... og kofferten er ikke overraskende smekkfull. Så der har jeg noen triks å lære av Maria altså! Kanskje jeg skal spørre henne, om jeg møter henne om hvor hun har fått tak i de smarte mappene til ting og tang (der satte jeg vel noen på samme idè, men håper de lar meg stille det spm om jeg møter henne). Så følg denne linken http://atvs.vg.no/player/?id=17638 og se videoen altså.

Dessuten er denne videoen litt morsom også, har postet den på Facebook for en tid tilbake, men jeg MÅ bare le av denne altså. Maria er akkuratt like flink med strykehjern som jeg er..eller kanskje jeg er hakket flinkere siden jeg og Dublin Girl mekket T-Skjorter til Melodi Grand Prix Finalen i Oslo.



Leste forresten på nettsidene til Se og Hør i dag at han ene som var med og koret for Maria under MGP finalen i Beograd er død, ble trist jeg når jeg leste det, er nok ekstra trist siden det er ikke så lenge siden jeg mistet noen selv liksom... og det er alltid trist når noen dør, jeg gren da jeg leste på bussen at Jan Werner Danielsen var død jeg, så skikkelig trist at en av dem som var med på å få Maria på 5 plass under den internasjonale MGP finalen er det, HER kan dere lese.

Rydde... Selv om jeg har bodd der jeg bor nå i ca 2mnd, så er jeg ikke kommet ut av papp-eskene ennå, så nå siden jeg er hjemme og er syk, får jeg tiden til å gå med å rydde ut litt... veldig kjekt. Nesten ikke ryddet ut det jeg kjøpte i England heller, men nå har jeg ryddet ut mine nydelige brune Frris & Company sko og mine sorte andre sko som ikke har merke, Frris & Company vesken min og noen øredobber.. Ellers har jeg ikke kommet så lang med utpakking, men fremskritt dere, fremskritt. Har fått ryddet ut på badet da, det tok meg og mamma i fellesskap:)

Nei, jeg får legge meg under dynen igjen og sove litt, er veldig trett.

See Ya

-Tjorven-


3 kommentarer:

Dublin Girl sa...

Herlige videoer! Hehe :)

Liker Meredith jeg, hehe, vet at du ikke gjør det, men Cristina klarer jeg meg godt uten ;) Man henger seg jo litt opp i serier som man følger med på, og det er vel det de vil at man skal gjøre også.

Nå har jeg kun fått sett første episode av den nye Charterfeber-sesongen, men jeg skjønner virkelig ikke hvor de finner de personene hen! Så orginale alle sammen!
Må innrømme at jeg synes Svein er artig, helt syk, men artig ;)

Terese sa...

Det står i se og hør og om vennen til Maria. Det er bilde fra tv-aksjonen også.

"Tjorven" sa...

I know, har nok kjøpt inn til både meg og AB, fatisk er Her og Nå også ganske innholdsrikt denne gangen.