mandag 1. desember 2008

Utfordringen...

Fikk en utfordring av Cathrine, og jeg har tenkt å ta den altså.. her kommer den:

Fire jobber jeg har hatt:

  1. SFO-ansatt i arbeidsuken min 8 klasse.
  2. 1-2 Klasse lærer i elevens valg uken min.
  3. Lærling i bofellesskap.
  4. Omsorgsarbeider på sykehjem.

Fire filmer jeg kan se om og om igjen:

  1. Grease.
  2. Mamma Mia!
  3. Dirty Dancing.
  4. Hairspray.

Fire steder jeg har bodd:

  1. Elveneset
  2. Slåtthaug
  3. Krohnåsen
  4. Har faktisk ikke bodd 4 steder.

Fire tv-serier jeg liker:

  1. One Tree Hill.
  2. Gossip Girl.
  3. Grey's Anatomy.
  4. Wildfire.

Fire steder jeg har vært på ferie:

  1. Mallorca, Spania.
  2. Newcastle, England.
  3. Idre, Sverige.
  4. Danmark.

Fire websider jeg besøker hver dag:

  1. Facebook.
  2. GMail.
  3. Maria-En Fanside.
  4. Dublin Girl bloggen.

Fire steder jeg heller ville vært nå:

  1. I London.
  2. I Oslo
  3. I Syden.
  4. På SPA.

Fire ting jeg liker ved meg selv:

  1. At jeg er pliktoppfyllende.
  2. At jeg er flink med dyr.
  3. At jeg har mine interesser jeg lever for.
  4. At jeg har gode venninner.

Fire andre bloggere jeg utfordrer:

1: Isabel

2: Anne-Birthe

3: ehm..

4: ehm..

Jeg tror ikke jeg klarte denne utfordringen helt, men klarte det jeg kunne..;)

Forkjølelsestiden

Jeg er da en av de som er så uheldige å ha fått denne forferdelige greien, med rennende nese, feber, vondt i halsen og rett og slett en dårlig følelse. Startet faktisk på fredags kvelden, og jeg trodde jeg skulle bli kvitt greien til seinvakten min i dag, men den gang ei... ikke kommer jeg meg på jobb i morgen heller. Utrolig teit, for jeg har vært innstillt på jobb uke og jobb helg.. så kryss fingrene for at jeg kommer meg på jobb på fredag kveld slik at jeg kan ta jobbehelgen min.

Mamma har kjøpt inn til julekalender til meg i dag, og jeg har gitt et klart uttrykk for at jeg ønsker meg veldig nye hansker! Jeg har bare mine gode ridehansker i fleece, men jeg mener at de skal kun brukes i stallen... så da trenger jeg skikkelige hansker.. Også ønsker jeg meg lue og sjal.. hehe. . . Men akkuratt nå ønsker jeg meg en C-Vitaminpille som kan kurere denne forbaska forkjølelsen.

Barnevakten Meg

I helgen har jeg også vært barnevakt, har vært siden fredag og skal være til tirsdag. Er vel egentlig bare ikke jeg som er barnevakt da, er egentlig meg og mamma, og siden jeg er syk er mamma den som må ta mesteparten av turene, jeg tar dem bare 1 tur for dagen. Kanskje du har skjønt at det ikke er barn jeg er barnevakt for, men en hund. Tinka, min Lexie sin beste venninne. De to har vokst opp sammen, Tinka er 4 uker yngre enn Lexie og de er så gode begge to. Så jeg har to stk gode hundejenter som ligger med beina mine og holder meg varm slik at jeg skal bli frisk igjen! Her kommer noen bilder av skjønningene.



17 Dager

I dag er det 17 dager til AB kommer hjem på ferie fra Irland, og gjett om jeg gleder meg til å få bestevinnen min hjem igjen da! Savner henne kjempemasse, kan liksom ikke bare ringe med et innfall og noe morsomt lenger, for det er dyrt... selv om man kan sende en sms er det ikke det samme.. så 17 dager igjen!! Jeg har hatt julekalender jeg litt tidligere.. Men nå skal jeg åpne gavene mamma har kjøpt til min kalender, samtidig som mobilen min har sin kalender på nedtelling til AB kommer hjem.

See Ya

-Tjorven-


Ingen kommentarer: