torsdag 4. desember 2008

Hit Me Baby One More Time


Noen som så Britney Spears dokumentaren på TVNorge?? Den så jeg, ekke så masse jeg pleier å se på Torsdagene egentlig, bortsett fra å sikle over diverse kjekkaser i Prison Break klokken 21:30 liksom.., men kom over denne Britney dokumentaren da jeg kanalsurfet. Fant ut at jeg like godt kunne se den, i og med at jeg fikk en skikkelig god karakter på musikk-prosjektet mitt i 9 klasse, der jeg hadde om Britney Spears (tro det eller ei, jeg var skikkelig fan en gang). Må bare si at jeg fikk enda mer respekt for jenten. Greit, hun er berømt osv, og har sånn sett valgt mye av livet sitt selv, men hun er da en av de jeg har sett som har svart så ærlig på journalist spørsmål, som egentlig kan være ganske så dumme.

Ingen avbrøt henne og fortalte henne hva hun skulle si, og ikke kastet hun ut journalisten som filmet og intervjuet henne når han spurte henne rett ut om alt omtrent. Er mange større stjerner enn henne å skrive om, men likevel får ikke jenten noe som helst privatliv, og jeg skjønner henne ganske så godt, så lenge hun har vært i media og det har vært bilder av henne hver eneste dag siden "Baby One More Time" singelen kom ut. Hel ærlig, jeg skjønner henne så godt hvorfor det klikket for henne en periode. Selv om jeg ikke er noe særlig Britney Spears fan lenger, ønsker jeg henne alt godt. Og jeg ble skikkelig rørt da jeg så henne sammen med guttene sine, måten hun strålte på da journalisten nevnte navnet dems, og når jeg så henne trøste den eldste av guttene når han gråt. Må nesten si meg enig med han gærningen på YouTube: Leave Britney Alone... plag heller noen andre..

Frost

Ser ut til at det skal fryse på igjen ja, i løpet av helgen, jeg håper for Guds skyld at folk salter den helsikkens bakken jeg har fra huset da, og som de fleste i nabolaget har fra sitt hus, for ikke søren om jeg vil ha hjernerystelse en gang til, for det er rimelig ubehagelig, og det er kjempeekkelt å kaste opp!
Har begynt å komme meg fra forkjølelsen, og i dag var meg og hunden på løpetur opp stendafjellet (rimelig andpusten fordi er fortsatt litt tett i nesen liksom), og jammen er det frost langt inn i tykkeste skogen også, holdt på å få meg en saftig trynings på et berg oppe på ene toppen, hadde tatt seg ut og lagt bevistløs inne i skævven, der vi omtrent ikke møter på folk! Og hvem i all verden er like dust som meg som setter opp akkuratt den løypen når det er glatt ute liksom? Tror jeg måttet ventet en lang stund på Røde Kors menneskene der ja...

Tidsfordriv På Slutten

Klarte virkelig å grave frem et gammelt dikt..haha, her kommer det.. vært RIMELIG sint da jeg skrev dette altså..!!

En dolk flyver gjennom luften
Treffer deg i ryggen så du mister pusten
Dolken er kastet mot et mål av en kvinne
En som sikter på deg, en du trodde var en venninne

Dolken vries om litt etter litt
Hver dag kjennes som et nytt stikk
Ingen blod, bare vonde ord og blikk
Men arret blir større etter mange stikk

En dolk kastes gjennom luften
Målet er å treffe deg og ta fra deg pusten
Dolken er kastet av din venninne
Men som nå er en fremmed kvinne
-Tjorven, 16.11.2005

Nobody Knows

Når jeg først er i det "poetiske" hjørnet, kan jeg like godt legge ut en vakker tekst skrevet av *trommevirvel* Maria Haukaas Storeng. Sangen heter Nobody Knows, og den er nydelig!!

When they see her, all they see is, their little girl
And who would harm her, and who would not, love her

But if u look into her eyes
You'll see the pain she hides inside

Nobody knows, her smiles are fake
Nobody knows, she lies awake
Nobody knows, how much she'll take
Before to long she's bound to break
But I just hope it's not to late

No one sees it, keep our eyes shout, we just don't dear
Then who's to blame, cause the wolf pack, feeds on fear

And as she cries her self to sleep
She prays the Lord her soul to keep

Nobody knows, her smiles are fake
Nobody knows, she lies awake
Nobody knows, how much she'll take
Before to long she's bound to break
But I just hope it's not to late

She keeps hiding, from the one's she love
So ashamed of what's been going on
So she only cries alone



See Ya

-Tjorven-

p.s: merker at jeg har vært veldig glad i ordene: rimelig og liksom her i bloggen, beklager:P


Ingen kommentarer: