tirsdag 2. desember 2008

Hei Ho...Må Denne Dagen Bli God..Den 2 Dagen I Advent..

Og jeg har fått opp min 22 års gamle adventskalender på veggen og synes det er koselig, selv om julestemningen ikke helt har kommet enda.

Ekke min julekalender bare fin? er ikke bare jeg som har den da, deler den med mamma og. Jeg har kjøpt gaver til henne (rødt papir) og hun har kjøpt gaver til meg (gull papir), mens den med englepapir i midten er min bror sin ene gave.Det mangler som dere sikkert ser noen gaver, bortsett fra dem som er trukket, det er fordi det er de 4 siste lukene som er min bror sine, og vi har fortsatt tid å kjøpe inn gaver til han før han kommer hjem.

Som jeg skrev, er faktisk min julekalender 22 år, like gammel som meg... jeg ble født i September 1986 og vant denne kalenderen i Desember 1986, altså, da jeg var 3mnd gammel. Siden har den fulgt meg hele livet, utrolig koselig.

Fler av dere som har gavekalendere enda??

Westlife

Etter å ha leitet i en hel masse banankasser fant jeg endelig Westlife cd'en min igjen, for i det siste har jeg godt rundt og nynnet på "Something Right" og jeg har nesten tørnet gal av å ikke kunne høre hele sangen..og siden jeg er syk så har jeg tid til å sysle med det meste.. når jeg ikke ligger i sengen og synes synd i meg selv da:P Så nå i hele dag har "Something Right" og "Home" vært på Repeat på cdspilleren, mens jeg har fikset litt på kalenderen og kost med hundene... Egentlig i Mai i år skulle jeg vært på Westlife konsert sammen med Dublin Girl i Oslo, ja og sammen med mammaene til meg og Dublin Girl...men Westlife avlyste konserten pga fergen fra Danmark eller noe sånn. Utrolig skuffende, for her hadde vi gått rundt og gledet oss som bare det i flere måneder, billetter bestillt og omtrent klar til adgang.. men, men. Tar det igjen om Westlife kommer til Norge igjen!!

Kvelden Før Kvelden

Endelig er det et TV program som har skjønt det... for i programmet Kvelden Før Kvelden på NRK1 den 23 Desember skal ha Maria Haukaas Storeng i studio som skal synge! Helt utrolig bra, endelig er det noen som har skjønt at denne damen har noe på TV å gjøre, spesielt når det gjelder å spre godt humør i de 1000 hjem lille julaften. Håper virkelig hun skal synge julesang..og det hadde ikke vært meg i mot om hun hadde dratt med seg Hans Marius Hoff Mittet heller, slik at de kunne sunget "The Prayer" sangen av Celine Dion og Andrea Bochelli sammen!! For den sangen er på Celine Dion sin julecd... og da kan den synges i julen av Maria og Hans Marius også;)

16 Dager

Igjen til Dublin Girl kommer til Bergen igjen på juleferie.. Gleder meg som en unge altså:) Har så masse å ta igjen! Så har jeg en å diskutere boken "P.S Jeg Elsker Deg" med, for den har jeg endelig begynt å lese.. begynte å lese den på toget hjem fra Oslo... men jeg fikk klump i halsen så jeg måtte legge den fra meg..snakk om bok som trimmer lattermusklene og sprekker tårekanalene på samme tid..

Gangstaaa...

Når jeg er syk, går det dessverre utover dyrene..og siden jeg har hatt to hunder her, frem til i dag...så fant jeg ut i går kveld at jeg skulle kle dem ut.. jeg har to like Hennes & Mauritz collegejakker, en i rosa og en i grått..så jeg tok likså godt å tok dem på hundene så de matchet.. ikke det at de synes det var så kjekt da.. hehe. Bortsett fra min hund da, hun ville ikke at jeg skulle ta av henne den grå jakken etter hun hadde fått den på seg.. mens Tinka stakkars var nok veldig glad for å få av seg den rosa jakken, og hun så dumt på Lexie når Lexie prøvde å gjemme seg slik at jeg ikke skulle få ta jakken fra henne. Min hund er rar, jeg vet;) Her kommer en liten bildespam!


See Ya

-Tjorven-


Ingen kommentarer: