fredag 13. februar 2009

Hva har skjedd med Maria?

Spør vår alles kjære kjendisstylist Jan Thomas i denne utgaven av Se & Hør Weekend. Han kritiserer blandt annet Maria Haukaas Storeng sin nye klesstil. På en side kan jeg si meg litt enig, for jenten kler ikke puff-ermer og veldig korte skjørt, og den kjolen hun hadde på seg i første delfinale av MGP var en stor glipp, men ellers synes jeg personlig at Maria kler seg veldig fint. Vi kan jo alle bomme med klær en gang i blandt, men synes det er utrolig urettferdig å lage hele to sider i Se & Hør om den saken liksom. 
Maria er faktisk en av de artistene som er et sunt forbilde, merket hennes er den unike fantastiske stemmen hennes, det blide vesenet hun er og bare hele personligheten hennes bør heller telle mer enn at hun av og til bommer på noen klesplagg. Det viser rett og slett at Se & Hør har for lite å skrive om for tiden, så de må skrive Jan Thomas sine meninger om alt og ingenting.

Jeg er også en jente som er veldig uenig at Charlotte Thorstveit er Norges mest velkledde kvinne,  jeg personlig synes ikke alt hun har på seg er så fantastisk.. men smaken er jo som baken, todelt. 

Men la meg sitere Owen i One Tree Hill serien: "What's underneath all the clothes Brooke Davis?" Man kan legge mange betydninger i dette sitatet, det jeg legger i det er at om du kler deg som en hore eller som en million dollar, skal man ikke dømme folket ut i fra klærne, men ut i fra hvem dem er som person.

Snøen er tilbake

I Bergen, her er det så masse snø at folk har begynt å gå med ski til butikken, huff, er så lei snø nå dere aner ikke, så nå skal jeg ta på meg fleecepleddet og benke meg for å se Senkveld.

See ya

-Tjorven-

1 kommentar:

Dublin Girl sa...

Enig med deg, sånne saker er bare unødvendig. Kjolen i første delfinale var ikke spesielt fin, men som oftest ser hun finere ut i virkeligheten enn det hun gjør på tv eler bilder.
Greit nok at Jan Thomas får uttale seg om antrekk når flere har vært på et event, men når Norge er et såpass lite land som det er, synes jeg det er litt lavmål å gå ut etter én person å lage en stor sak av det. Som du sier må det ha vært en kjedelig uke for Se & Hør.

Synes det høres kjempe koselig ut å kunne gå på ski til butikken! Kunne tenkt meg litt ordentlig snø med ski, akebrett og kakao til ;)
Håper du lar sykkelen stå igjen hjemme så lenge snøen blir liggende!