tirsdag 24. februar 2009

Jon & Kate + 8

Noen som har sett dette programmet på FEM? det er hver mandag klokken 20:30. Det er om et par som heter Jon og Kate, de ønsket seg barn og fikk hjelp til befruktning, først fikk de to tvillinger Cara og Madelyn som nå er 6 år gamle. Etter dem to ville Kate ha fler barn og fikk overtalt mannen til enda en runde baby, men det de ikke visste at denne gangen ble det 6 stk. Tre gutter og tre jenter Alexis, Leah, Hannah, Aaden, Collin og Joel. Kjempesøt serie, dere kan lese mer om den her.

Får veldig lite lyst på 8 barn da, men får virkelig lyst på unger altså, hva mener dere?

Maria For Sverige

På Lørdag står Maria Haukaas Storeng på scenen i Melodifestivalen, delfinalen i Malmø i Sverige. Hun skal stå på scenen sammen med Anna "Shalene" Sahlin og synge sangen "Killing Me Tenderly". Jeg skal sitte foran web-tv'en og følge med, håper hun og Anna kommer til finalen i Globen i Stockholm. Maria er virkelig en av mine favoritt artister, jeg er kjempefan, hun er virkelig flink og en av de mest fantastiske personene jeg har noen gang møtt. 

Har ikke så masse å skrive i dag, kommer en lengre blogg senere;)

See Ya

-Tjorven-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var litt voldsomt med 8 unger :P Hva er melodifestivalen? Har ikke hørt om den tror jeg.

"Tjorven" sa...

den svenke melodi grand prix, det er melodifestivalen;)