torsdag 5. mars 2009

STOLT!


I dag fikk jeg pakke i posten av en av de besteste artistene ever, Myrna Braza. Jeg fikk debutalbumet hennes og var ikke sen med å komme meg hjem og sette det i spilleren for å høre. Denne debutplaten har jeg gledet meg til siden 2005 og nå har jeg den endelig i hende. 

Det har vært tilgjengelig på itunes, men det er ett eller annet med det å få cd'en og kan se igjennom bookleten og faktisk ha den fysisk i hånden mens man sitter og lytter gjennom låtene, er dere ikke enig? Jeg er litt rar sånn, men det er som sagt noe med å fysisk eie cd'en og kunne høre på den når man vil, og slippe å skru på dataen (for dem som ikke har ipod) for å høre på.

Akkuratt nå er jeg bare superstolt av denne damen/jenten dere aner ikke. Har liksom ikke ord som beskriver hvor bra denne platen er, dere er nesten nødt til å laste den ned fra itunes selv for å høre (siden det er en stund til det fysiske albumet kommer i butikkene). Eller dere kan laste ned fra amazon.co.uk, det er verdt det!

Må også nevne at det er takk til meg og to venninner i albumcoveret også. Jeg er så glad:) Myrna er verdens snilleste! Er egentlig veldig heldig som kjenner henne, siden hun er ett av mine store idol.

Ellers kan dere sjekke ut Myrna sin offisielle side www.myrnabraza.no 

See Ya

-Tjorven-


3 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du er som har albumet da :) - og ikke minst som kjenner henne!

Dublin Girl sa...

Jeg er så glad på dine vegne, vte hvor lenge du har ventet på albumet hennes. Det er vel ekstra stas å få det siden du har ventet så lenge også.
Koselig at det er takk til deg coveret :) Jeg må få se (og høre) når jeg kommer hjem!

"Tjorven" sa...

Jeanette: tusen takk:) jeg føler meg veldig heldig ja, for albumet hennes er fantastisk.

Dublin Girl: AWW, takk. ja gjett om du skal få høre og se, hele platen er bare forsegjort av utseende og sangene er knall;)

gleder meg masse til du kommer hjem.