tirsdag 3. mars 2009

Eg har en GO' MAMMA eg.

I dag har jeg ikke følt meg noe særlig bra, har verket alle steder man kan verke. Mamma var på jobb, men ringte meg i pausen da jeg skulle til å gå ut på tur med hunden, og hun spurte åssn det gikk og jeg beklaget min nød:P 

Jeg kom meg ut på tur med hunden, opp på fjellet. Måtte slippe henne løs, for hun dro sånn at jeg fikk vondt av å holde i båndet. Vofsen min oppførte seg pent hun, i og med at hun er temmelig våryr for tiden og har løpetid. Var litt redd for at det skulle gå gale, at hun skulle møte en hannhund eller noe, men alt gikk fint. Var ute i 1 1/2 time.

Da jeg kom inn igjen fra tur måtte jeg slenge meg nedpå en liten stund, med hunden i armkroken, vår og skitten.. haha. 

Her for ikke så veldig lenge siden, hadde meg og mamma oss en tur innom Hennes & Mauritz, for å komme ut til utgangen fra kjøpesenteret, må vi igjennom barneavdelingen på H&M. Der måtte jeg bare stoppe, for foran meg på ene hyllen i babyavdelingen stod det en ca 20 små kosebamse kaniner, de var helskjønne. Jeg sa med en gang: åh mamma, en sånn vil jeg ha, de er bare FOR søte til å stå i en butikkhylle. Mamma sa at jeg måtte gi meg, at jeg måtte vente til jeg skal ha barn selv en gang i tiden. Og det ble med at de små kaninbamsene ble stående på hyllen mens vi gikk videre.

I dag når mamma kommer hjem fra jobbe, roper hun på meg og bare: Har en overraskelse til deg. Jeg løper ut i døren til henne og hun rekker meg en H&M bærepose, og oppi den ligger den en liten søt kaninbamse:) Hun synes så synd i meg siden jeg hadde så vondt alle steder i dag, så hun sa at jeg var jo fortsatt hennes lille baby, selv om jeg er over 20 liksom:) Også sa hun at jeg kunne heller gi den videre til min fremtidige datter den dagen jeg finner drømmemannen og blir mamma:) Er ikke min mamma bare skjønn? 

Killing Me Tenderly

Har fortsatt sangen på hjernen, Maria Haukaas Storeng og Anna Sahlin gjorde en fantastisk jobb, for nå har jeg hørt låten i studio versjon, og vet dere, jentene sang sangen enda bedre LIVE. Håper virkelig det blir et Maria år i 2009 også slik som 2008. Hadde vært kjekt med fler konserter. Det er forresten startet en bryllups-hilsen runde til Maria og Hans Marius. De skal gifte seg, ingen vet når, men fansen kan samle sine "lykke til i ekteskapet" hilsener sammen og gi det til Maria og Hans Marius i gave. Les mer på www.mariafanclub.net folkens:) 

Hans Marius er fortsatt i Lès Miserablè, jeg håper virkelig jeg får sett den musikalen, virkelig. Hans Marius Hoff Mittet er en helt fabelaktig musikalartist, det er en fryd å se ham på scenen. Maria er virkelig heldig som har ham.
Her er et bilde av Hans Marius og Heidi Ruud Ellingsen fra oslonye.no sin hjemmeside.



















See Ya

-Tjorven-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, mammaen din er jo bare helt herlig :)

"Tjorven" sa...

takk:) ja hun er det:)