fredag 29. august 2008

You're The One That I Want.....


Ohh..ohh..ohh..HONEY.. Jeg sitter her og er fortsatt veldig lei meg for at jeg ikke kommer meg på Grease Musikalen... Så nettopp reklame for serien "Grease-Jakten på den nye Danny og Sandy" som begynner på TVNorge på Onsdag 3 September... og jeg har dritlyst til å se. Håper på at TVNorge kan vise hele musikalen fra Oslo Spektrum på TV, det synes jeg virkelig de burde gjøre.
Jeg elsker jo Grease, og det gjør ikke saken bedre at Maria og Hans Marius skal
spille i musikalen. Jeg fikk ikke sett Maria i Peer Gynt verken i fjor eller i år.. ikke får jeg sett Hans Marius i "Singing In The Rain" heller....men sånn er livet.. når jeg ikke er millionær er jeg ikke millionær.. og siden alle de bra musikalene går i Oslo og ikke i Bergen..kan man sitte og synes synd i seg selv slik som jeg gjør nå... Mitt problem er: jeg vil på årets Julegalla, der Maria er blandt artistene, og jeg vil på Grease i Oslo.. eg vil begge deler like mye og klarer ikke bestemme meg, og jeg kan hvertfall ikke ta begge deler, da blir det havregrøt til over nyttår på meg, for jammen blir det sprekk i mitt budsjett... Tragisk..

Er det noen rike menn der ute som vil gifte seg med meg??? Ikke det at jeg er desperat eller noe, men lommeboken deres hadde vært veldig grei å ha;) Er jo så dyrt å leve i Norge for oss vanlige dødelige mennesker med en vanlig A4 jobb (eller turnusarbe
id i mitt tilfelle).. Den dagen jeg vinner i Lotto skal jeg kjøpe meg privatfly og bolig midt i Oslo..så kan jeg pendle fra Oslo til Bergen når det passer meg, slik at jeg får med meg de musikalene jeg vil se....

Irriterer meg over folk som skal på Grease og bare gnir det inn... please ikke gni inn at dere er heldige da.. klarer meg fint uten skryt! hehe. Som sagt, jeg satser på at hele forestillingen blir vist på TV, når TV2 nå viser suksessen "Showgirls" med Hilde Lyrån, Marian Aas Hansen, Guri Schanke og Elisabeth Andreassen... så kan TVNorge vise Grease..basta!

27 dresses and none of them are a wedding dress... Noen av dere som har sett 27 Dresses filmen? Jeg kjøpte den dagen den kom ut på dvd, for jeg fikk ikke den med meg på kino. I og med at jeg er kjempefan av serien Grey's Anatomy måtte jeg bare se denne filmen med Kathrine Heigl (Izzy Stevens) i hovedrollen. Filmen er bare knall, beste scenen i filmen er da sangen "Bennie and The Jets" blir sunget... holdt seriøst på å dø av latter, og historien er bare skjønn. Har dere ikke sett filmen, anbefaler jeg dere til å leie den eller kjøpe den... jeg skal i hvertfall se filmen en gang til, og mere enn det.. Jeg synes i hvertfall den var bra, og han som spiller den andre hovedrollen, tror han heter James Marsden..eller han heter James Marsden..han er svinpen;) Han spiller også i en av mine andre ynglingsfilmer, Hairspray:)... Så vil dere ha en strålende filmopplevelse med en god kvinnelig skuespiller og en kjekkas av en mannlig skuespiller er det bare å poppe popcornene og leie filmen.

Grey's Anatomy... er den beste serien som går på TV for tiden, jeg hoppet og spratt på tirsdag..altså inni meg hoppet eg og spratt, i og med at jeg hadde omgangssyken kunne jeg ikke hoppe så mye fysisk..hehe.. ... men jeg ble virkelig glad. Selvsagt vil eg savne Private Practice, men har aldri savnet en serie så mye som GA (bortsett fra One Tree Hill)... så nå er det mange uker fremover med herlige George... knallstilige McDreamy og knallheite McSteamy... mahn jeg gleder meg til episodene fremover... jeg har jo et crush på George jeg da:) Men har ingenting i mot de to McDoktorne i samme serien. Favorittene mine blandt jentene er Callie og Izzy. Så nå får vi se da, om det er Izzy eller Callie som ender opp med George..
Likte forresten egentlig ikke at det kom inn noen nye, sånn som Lexie, søsteren til Meredith (hunden min er ikke oppkalt etter denne Lexie, hun er oppkalt etter Dawn Steel sin rollefigur Alexandra "Lexie" i serien Monarch Of The Glen "Kar For Sin Kilt" som gikk på NRK1 for en stund tilbake). Men kan jo være det blir kjekt med nye mennesker også... men synes Denny kan komme inn igjen som et spøkelse..bare fordi jeg synes han var dødspen!

Værutsiktene....for helgen...ser veldig bra ut for Bergen, over 20 grader som temperatur og greier i helgen, blir bra dette. Litt regn, men det er vi vant til... er jo Bergen dette:) I morgen er det Fanasprinten og jeg gleder meg... neida, ekke jeg som skal løpe da, men hester. Min andre lidenskap i livet:) Blir kjekt, en venninne av meg skal ri i sprinten, og kanskje hesten "min" skal løpe, så dette er verdt å få med seg. Min lille skjønne tremenning M skal være med meg og se, for hun er nylig blitt hestefrelst, og det synes jeg er kjempemorro, så drar henne med på det som er verdt å få med seg:)

Paradise...og Paradise...noen som sere dette space reallyty serien? Den er helt syk, men må ha med meg likevel... håper Diana vinner hele dritten, for hun er den mest normale av alle. Karina går meg på nærvene... Også håper eg Nick vinner, for han er så herlig;) Men at folkene der inne kan være så himmla taktiske da..hadde blitt syk i hodet om jeg skulle gått rundt i varmen og tenkt taktikk, men kanskje jeg skal melde meg på den norske versjonen? hmmm.... *tenker*
Men folkens, er finaleuken her nå og Karina skal forgifte noen sin drink, så dette må jeg se..

See Ya

-Tjorven-


1 kommentar:

Terese sa...

Eg veit kem som vinner :D