søndag 24. august 2008

Ut På Tur, Aldri Sur!

I dag har meg, min kjære mamma og min rampete hund vært på en koselig tur over Stendafjellet i Bergen/Fana.. nydelig tur;) Merker at formen min er på plass og kondisen er allerede veldig forbedret, men sånn er det vel når man går opp og ned 59 trappetrinn hver eneste dag opp til 5 ganger for dagen... tenkte jeg skulle prøve meg på Stoltzekleiven en dag, hadde vært UTROLIG morro å sett hvordan det hadde gått. Og syklingen til jobb har gjort sitt... kanskje jeg skal prøve meg på å sykle Stendafjellet en dag..*hmmm, tenke* nei, jeg tror ikke jeg skal friste skjebnen så jeg detter og brekker noe. Jeg har faktisk ikke tid til å ha bein eller armer i gips.

Vofsen min har fått gå løs oppe på fjellet og bært med seg verdens største pinne. Skal virkelig bruke henne som ved-sanker i vinter altså:) Hun er nå bare helt herlig hele vofsen min. Hun er kåret til Norges Herligste Hund av Trude Mostue og ukebladet Ute Og Hjemme... og hun er virkelig verdt tittelen:) for herlig, det er hun. Hun trives godt i den nye leigheten vår, og det er luksus å ha turterreng rett utenfor ytterdøren.

På lørdag skal meg og henne opp å heie på heste-folkene som skal delta i Fanasprinten i Blomsterdalen. Lexie har jo som kjent hesteskrekk og hun MÅ være med for å bli kurert... enten om hun vil eller ikke. Gleder meg som en unge til en dag med hest igjen, vært en uke uten hest nå siden jeg jobber og har senvakt på mine heste-dager... så er klar for fart og morro på lørdag:) Har faktisk 1 uke med ferie fra mandag av..og jeg gleder meg som en unge..og på fredag har jeg bursdag;) Skulle bare ønske AB var hjemme og ikke i gokk..slik at vi kunne hatt en real bursdagsfeiring neste fredag..og hestedag på denne lørdagen.

See Ya

-Tjorven-

Ingen kommentarer: